Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“)
- Karolína Hejdová
- IČ: 07181507
- se sídlem: Cheb, Hálkova 987/24, 35002
Fyzická osoba podnikající dle živnostenského zákona nezapsaná v obchodním rejstříku
kontaktní údaje:
- email: info@lajago.cz
- telefon: +420 603799285
- www.lajago.cz
(dále jen „prodávající“)
Všechny informace o zpracování Vašich osobních údajů jsou obsaženy v Zásadách zpracování osobních údajů, která naleznete zde.
2. Ustanovení těchto Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouva a Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Znění Podmínek můžeme jednostranně měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek.
3. Jak jistě víte, tak komunikujeme primárně na dálku. Proto i pro naši Smlouvu platí, že jsou použity prostředky komunikace na dálku, které umožňují, abychom se spolu dohodli bez současné fyzické přítomnosti Nás a Vás, a Smlouva je tak uzavřena distančním způsobem v prostředí E-shopu, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky („webové rozhraní E-shopu“).
4. Pokud některá část Podmínek odporuje tomu, co jsme si společně schválili v rámci procesu Vašeho nákupu na Našem E-shopu, bude mít tato konkrétní dohoda před Podmínkami přednost.
1. NĚKTERÉ DEFINICE
- Cena je finanční částka, kterou budete hradit za Zboží;
- Cena za dopravu je finanční částka, kterou budete hradit za doručení Zboží, a to včetně ceny za jeho zabalení;
- Celková cena je součet Ceny a Ceny za dopravu;
- DPH je daň z přidané hodnoty dle platných právních předpisů;
- Faktura je daňový doklad vystavený v souladu se zákonem o dani z přidané hodnoty na Celkovou cenu;
- Objednávka je Váš závazný návrh na uzavření Smlouvy o koupi Zboží s Námi;
- Vy jste osoba nakupující na Našem E-shopu, právními předpisy označovaná jako kupující;
- Zboží je vše, co můžete nakoupit na E-shopu.
2. OBECNÁ USTANOVENÍ A POUČENÍ
- Koupě Zboží je možná jen přes webové rozhraní E-shopu.
- Při nákupu Zboží je Vaše povinnost poskytnout Nám všechny informace správně a pravdivě. Informace, které jste Nám poskytli v Objednávce budeme tedy považovat za správné a pravdivé.
- Na našem E-shopu také poskytujeme přístup k hodnocení Zboží provedenému jinými spotřebiteli. Autenticitu takových recenzí zajišťujeme a kontrolujeme tím, že propojujeme hodnocení s konkrétními objednávkami, tudíž v interním systému u každého hodnocení vidíme i propojené ID objednávky, a tak jsme schopni ověřit a prokázat, že recenze pochází od reálného spotřebitele.
3. UZAVŘENÍ SMLOUVY
- Smlouvu s Námi je možné uzavřít pouze v českém jazyce.
- Smlouva je uzavírána na dálku prostřednictvím E-shopu, přičemž náklady na použití komunikačních prostředků na dálku hradíte Vy. Tyto náklady se však nijak neliší od základní sazby, kterou hradíte za používání těchto prostředků (tedy zejména za přístup k internetu), žádné další náklady účtované Námi tedy nad rámec Celkové ceny nemusíte očekávat. Odesláním Objednávky souhlasíte s tím, že prostředky komunikace na dálku využíváme.
- K tomu, abychom mohli Smlouvu uzavřít, je třeba, abyste na E-shopu vytvořili Objednávku. V tomto návrhu musí být uvedeny následující údaje:
- Informace o nakupovaném Zboží (na E-shopu označujete Zboží, o jehož nákup máte zájem, tlačítkem „Přidat do košíku“);
- Informace o Ceně, Ceně za dopravu, způsobu platby Celkové ceny a požadovaném způsobu doručení Zboží; tyto informace budou zadány v rámci tvorby Objednávky v rámci uživatelského prostředí E-shopu, přičemž informace o Ceně, Ceně za dopravu a Celkové ceně budou uvedeny automaticky na základě Vámi zvolného Zboží, způsobu jeho doručení a platby;
- Své identifikační a kontaktní údaje sloužící k tomu, abychom mohli doručit Zboží, zejména tedy jméno, příjmení, doručovací adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
- V průběhu tvorby Objednávky může až do doby jejího dokončení údaje měnit a kontrolovat. Po provedení kontroly prostřednictvím stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ Objednávku dokončíte. Před stiskem tlačítka musíte ale ještě potvrdit Vaše seznámení se a souhlas s těmito Podmínkami, v opačném případě nebude možné Objednávku dokončit. K potvrzení a souhlasu slouží zatrhávací políčko. Po stisku tlačítka „Objednat s povinností platby“ budou všechny vyplněné informace odeslány přímo Nám.
- Vaši Objednávku Vám v co nejkratší době poté, kdy Nám bude doručena, potvrdíme zprávou odeslanou na Vaši e-mailovou adresu zadanou v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha potvrzující e-mailové zprávy, tvoří nedílnou součást Smlouvy. Potvrzením Objednávky dochází k uzavření Smlouvy mezi Námi a Vámi.
- Mohou nastat i případy, kdy Vám nebudeme moci Objednávku potvrdit. Jedná se zejména o situace, kdy Zboží není dostupné nebo případy, kdy objednáte větší počet kusů Zboží, než kolik je z naší strany umožněno. Informaci o maximálním počtu Zboží Vám však vždy v rámci E-shopu předem poskytneme a neměla by pro Vás být tedy překvapivá. V případě, že nastane jakýkoli důvod, pro který nemůžeme Objednávku potvrdit, budeme Vás kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte.
- V případě, že v rámci E-shopu nebo v Objednávce bude uvedena zjevně chybná Cena, nejsme povinni Vám Zboží za tuto Cenu dodat ani v případě, kdy jste obdrželi potvrzení Objednávky, a tedy došlo k uzavření Smlouvy. V takové situaci Vás budeme bezodkladně kontaktovat a zašleme Vám nabídku na uzavření nové Smlouvy v pozměněné podobě oproti Objednávce. Nová Smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy Naši nabídku potvrdíte. Za zjevnou chybu v Ceně se považuje například situace, kdy Cena neodpovídá obvyklé ceně u jiných prodejců nebo chybí či přebývá cifra.
- V případě, kdy dojde k uzavření Smlouvy, Vám vzniká závazek k zaplacení Celkové ceny.
- V některých případech umožňujeme na nákup Zboží využít slevu. Pro poskytnutí slevy je třeba, abyste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o této slevě do předem určeného pole. Pokud tak učiníte, bude Vám Zboží poskytnuto se slevou.
4. CENOVÉ A PLATEBNÍ PODMÍNKY, VÝHRADA VLASTNICKÉHO PRÁVA
- Cena je vždy uvedena v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve Smlouvě. V případě rozporu mezi Cenou uvedenou u Zboží v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky se uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždy totožná s cenou ve Smlouvě. V rámci návrhu Objednávky je též uvedena Cena za dopravu, případně podmínky, kdy je doprava zdarma.
- Celková cena je uvedena včetně DPH včetně veškerých poplatků stanovených zákonem.
- Platbu Celkové ceny po Vás budeme požadovat po uzavření Smlouvy a před předáním Zboží. Úhradu Celkové ceny můžete provést následujícími způsoby:
- Bankovním převodem. Informace pro provedení platby Vám zašleme v rámci potvrzení Objednávky. V případě platby bankovním převodem je Celková cena splatná do 2 dnů.
- Kartou online. V takovém případě probíhá platba přes platební bránu Shoptet Pay, přičemž platba se řídí podmínkami této platební brány, které jsou dostupné na adrese: https://www.shoptetpay.com/. V případě platby kartou online je Celková cena splatná do 4 dnů.
Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 3.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
Faktura bude vystavena v elektronické podobě po uhrazení Celkové ceny a bude zaslána na Vaši e-mailovou adresu.
Vlastnické právo ke Zboží na Vás přechází až poté, co zaplatíte Celkovou cenu a Zboží převezmete. V případě platby bankovním převodem je Celková cena zaplacena připsáním na Náš účet, v ostatních případech je zaplacena v okamžik provedení platby.
5. DORUČENÍ ZBOŽÍ, PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA VĚCI
1. Způsob doručení zboží určuje kupující ve své objednávce volbou z variant nabízených prodávajícím, neučiní-li tak, může způsob dopravy zvolit prodávající. Kupující nese riziko
a případné dodatečné náklady spojené s doručením zboží ve výši její původní ceny.
Kupující může zvolit následující způsoby dopravy:
- Balíkovna/Česká pošta
- PPL servis
2. Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo k věci, a proto se kupující stane vlastníkem teprve úplným zaplacením kupní ceny a převzetím zboží od dopravce. Převzetím zboží kupujícím přechází
na kupujícího nebezpečí vzniku škody na zboží.
3. Cenu balného a dopravy zboží na místo dodání uvedené v objednávce stanovuje prodávající
v ceníku aktuálním k datu učinění objednávky. Ceny balného a dopravy do destinací v ceníku neuvedeném určuje prodávající dle aktuálních podmínek na trhu. Cenu balného a dopravy hradí kupující.4. Cena balného a dopravy v rámci území ČR kurýrní společností Balíkovna / Česká pošta je 82.28 Kč Cena balného
a dopravy, při nákupu nad 3000 Kč v rámci území ČR je zdarma.
5. Cena balného a dopravy v rámci území ČR kurýrní společností Balíkovna/Česká pošta s osobním odběrem
ve zvoleném výdejním místě je 60.5 Kč6. Cena balného a dopravy v rámci území ČR kurýrní společností PPL s osobním odběrem
ve zvoleném ParcelShopu je 61.71 Kč Cena balného a dopravy, při nákupu nad 3000 Kč v rámci území ČR je zdarma.7. Cena balného a dopravy v rámci území ČR kurýrní společností PPL je 101.64 Kč. Cena balného
a dopravy, při nákupu nad 3000 Kč v rámci území ČR je zdarma.8. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím
v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě odmítnutí převzetí zboží zaslaného prostřednictvím přepravce na základě platné objednávky potvrzené prodávajícím
z jiných než zákonných důvodů je prodávající oprávněn po kupujícím požadovat náhradu škody,
která bude prodávajícímu způsobena, zejména nákladů na marné odeslání zásilky a její vrácení prodávajícímu. Prodávající je dále oprávněn od kupní smlouvy odstoupit.
9. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat a opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené
s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
10. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží
a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny podmínky a náležitosti
a na případnou pozdější reklamaci ohledně porušení obalu zásilky nemůže být brán zřetel.
11. Zboží je během přepravy pojištěno pro případ poškození a ztráty. Pojištění je zahrnuto v ceně dopravy.
12. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit dodací podmínky prodávajícího.6. ODPOVĚDNOST ZA VADY, ZÁRUKA, REKLAMAČNÍ ŘÁD
1. Ustanovení tohoto článku 6 se vztahují pouze na vztah mezi prodávajícím a kupujícím – spotřebitelem i bez toho, aby tak bylo výslovně uvedeno. Práva z vadného plnění ve vztahu mezi prodávajícím a kupujícím – spotřebitelem se řídí podle ustanovení §§ 1914 – 1925, §§ 2099 – 2117,
dále pak §§ 2161 – 2174 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů,
dále dle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Pro ostatní kupující platí obecná pravidla odpovědnosti za vady uvedená v občanském zákoníku.2. Prodávající odpovídá kupujícímu – spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
- má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti,
které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží
a na základě reklamy jimi prováděné,- se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu
obvykle používá,- věc odpovídá jakosti nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost
nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,- je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti,
- zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
3. Kupující je povinen zboží při jeho převzetí prohlédnout. Pokud zjistí mechanické poškození obalu zboží, je kupující povinen stav zboží zkontrolovat a v případě poškození vyhotovit záznam
o poškození, který podepíše společně se zástupcem dopravce. Zodpovědnost za poškození během dopravy zboží kupujícímu nese dopravce, protože zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude kupujícímu po uzavření škodné události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva, nebo dodán nový výrobek.4. Prodávající zodpovídá za poškození, které má zboží při převzetí kupujícím a během záruční doby. Záruční doba je 24 měsíců a počíná plynout ode dne převzetí zboží kupujícím. Projeví-li se vada
v průběhu 6 měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná už při převzetí. Projeví-li se vada
v druhém roce záruční doby vznik vady prokazuje kupující. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho používáním.5. Vyskytne-li se na zboží vada, pro kterou nelze zboží využívat obvyklým způsobem, může kupující spotřebitel uplatnit u prodávajícího právo z vadného plnění („reklamace“) a požadovat:
- odstranění vady dodáním nové věci bez vady
- odstranění vady opravou věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo
ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný – Prodávající může odmítnout vadu odstranit,
je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné- přiměřenou slevu z kupní ceny
- odstoupení od smlouvy
6. Kupující – spotřebitel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy pokud
- prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v přiměřené době po jejím vytknutí
- se vada projeví opakovaně
- je vada podstatným porušením smlouvy
- je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zřejmé, že vada nebude odstraněna v přiměřené
době nebo bez značných obtíží pro kupujícíhoNeoznámí-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.
7. Pokud kupující zjistí poškození, za které zodpovídá prodávající, je povinen bez zbytečného odkladu uplatnit reklamaci, a to následujícím postupem:
- Bez zbytečného prodlení informovat prodávajícího o reklamaci vyplněním reklamačního formuláře
na webovém rozhraní obchodu, e-mailem, nebo telefonicky.- Při oznámení vady (nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady prodávajícímu) písemně informovat prodávajícího, jaké právo z vadného plnění si zvolil. Provedení volby nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího, to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná.
- Poslat produkt zpět na adresu: Husova 93, Žebrák, 26753
- Kupující může pro reklamaci, výměnu či vrácení zboží využít též zjednodušený postup na webu v sekci: Reklamace a vrácení.
8. Právo z vadného plnění kupující nemůže uplatnit, pokud při převzetí o vadě věděl, nebo ji sám způsobil.
9. Neoznámí-li kupující – spotřebitel vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, prodávající není povinen právo z vadného plnění uznat – soud právo z vadného plnění nepřizná. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však
do dvou let po odevzdání věci.10. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena a kupující o tom bude informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávajíc a kupující nedohodnou na delší lhůtě.
11. Prodávající vydá kupujícímu – spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
1. Kupující – spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím internetového obchodu i bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží, pokud se nejedná o prodej zboží zhotoveného nebo upraveného podle osobních požadavků kupujícího, nebo pro jeho osobu. Odstoupením kupujícího od smlouvy se smlouva ruší od začátku.
2. Prodávající garantuje možnost první výměny zboží za jeho jinou velikost zdarma.
Právo na výměnu se vztahuje na nenošené a neprané zboží označené visačkou a musí být zákazníkem uplatněno
do 14 dní ode dne převzetí zboží a to vyplněním protokolu o výměně / vrácení / reklamaci zboží
v záložce Reklamace a vrácení.
3. V případě odstoupení od smlouvy vrátí kupující prodávajícímu zboží nepoškozené, nesmí jevit známky nadměrného užívání a nesmí být znečištěno či jinak znehodnoceno. Kupující odpovídá prodávajícímu za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání se zbožím jinak,
než je nutné k tomu, aby se seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. V případě, že je zboží používáno a částečně opotřebováno, prodejce vypočte náklady související s uvedením zboží
do původního stavu a vzniklou škodu na zboží a určí, o kolik bude snížena vrácená cena.
4. V případě odstoupení od smlouvy či uplatnění práva na výměnu zboží je kupující povinen vrátit
či odeslat zboží prodávajícímu nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení. Zboží je potřeba doručit
na adresu prodávajícího:
- Karolína Hejdová, Husova 93, Žebrák, 26753. Prodávající neručí za případnou ztrátu nebo poškození zboží během přepravy. Náklady na vrácení zboží hradí kupující.
- V případě odstoupení od smlouvy je prodávající povinen:
a) převzít zboží zpět,
b) vrátit kupujícímu uhrazenou kupní cenu včetně nákladů vynaložených na objednání a nákladů
na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží, jestliže kupující zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, a to do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy,
ne však dříve než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že mu zboží odeslal. Peněžní prostředky vrátí prodávající kupujícímu stejným způsobem, jakým je obdržel, jiným, jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Prodávající je oprávněn započítat částku za vrácení zboží proti nároku prodávajícího na vrácení kupní ceny zboží.
c) Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy kdykoliv až do okamžiku převzetí zboží kupujícím, v případě, že objednané zboží nemůže dodat a pokud se prodávající a kupující nedohodnou na náhradním plnění. O nemožnosti dodání zboží je prodávající povinen kupujícího neodkladně informovat, zpravidla k tomu připojí i nabídku náhradního plnění. Pokud se prodávající a kupující nedohodnou na náhradním plnění, prodávající je povinen nahradit všechny prokázané náklady, které kupující vynaložil na objednání zboží. Při náhradním plnění je prodávající povinen kupujícímu dodat zboží ve stejné kvalitě a ceně.
d) Prodávající je oprávněn odstoupit od smlouvy v případě, kdy kupující objedná zboží za cenu zveřejněnou omylem v důsledku chyby. To platí i poté, co kupující obdržel potvrzení o přijetí objednávky (akceptací) objednávky. O takové situaci prodávající kupujícího informuje bez zbytečného odkladu.
e) Odstoupení od kupní smlouvy kupujícím je nutné zaslat prodávajícímu na doručovací adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách nebo na e-mailovou adresu info@lajago.cz
nebo prostřednictvím formuláře Reklamace a vrácení na webu internetového obchodu. Prodávající bezodkladně potvrdí přijetí odstoupení od kupní smlouvy kupujícímu.
f) Pro odstoupení od kupní smlouvy kupujícím – spotřebitelem je možné využít formuláře poskytnutého prodávajícím a uvedeného na stránce Reklamace a vrácení.
8. ŘEŠENÍ SPORŮ SE SPOTŘEBITELI
- Nejsme ve vztahu ke kupujícím vázáni žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku.
- Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy info@lajago.cz. Informaci o vyřízení stížnosti zašleme na elektronickou adresu kupujícího.
- K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů ze Smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím, který je spotřebitelem, z kupní smlouvy uzavřené elektronickými prostředky.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
9. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Pokud Náš a Váš právní vztah obsahuje mezinárodní prvek (tedy například budeme zasílat zboží mimo území České republiky), bude se vztah vždy řídit právem České republiky. Pokud jste však spotřebitelé, nejsou tímto ujednáním dotčena Vaše práva plynoucí z právních předpisů.
- Veškerou písemnou korespondenci si s Vámi budeme doručovat elektronickou poštou. Naše e-mailová adresa je uvedena u Našich identifikačních údajů. My budeme doručovat korespondenci na Vaši e-mailovou adresu uvedenou ve Smlouvě, v Uživatelském účtu nebo přes kterou jste nás kontaktovali.
- Smlouvu je možné měnit pouze na základě naší písemné dohody. My jsme však oprávněni změnit a doplnit tyto Podmínky, tato změna se však nedotkne již uzavřených Smluv, ale pouze Smluv, které budou uzavřeny po účinnosti této změny. O změně Vás však budeme informovat pouze v případě, že máte vytvořený Uživatelský účet (abyste tuto informaci měli v případě, že budete objednávat nové Zboží, změna však nezakládá právo výpovědi, jelikož nemáme uzavřenou Smlouvu, kterou by bylo možné vypovědět), nebo Vám na základě Smlouvy máme dodávat Zboží pravidelně a opakovaně. Informace o změně Vám zašleme na Vaši e-mailovou adresu nejméně 14 dní před účinností této změny. Pokud od Vás do 14 dnů od zaslání informace o změně neobdržíme výpověď uzavřené Smlouvy na pravidelné a opakované dodávky Zboží, stávají se nové podmínky součástí naší Smlouvy a uplatní se na další dodávku Zboží následující po účinnosti změny. Výpovědní doba v případě, že výpověď podáte, činí 2 měsíce.
- V případě vyšší moci nebo událostí, které nelze předvídat (přírodní katastrofa, pandemie, provozní poruchy, výpadky subdodavatelů apod.), neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, máme My i Vy právo od Smlouvy odstoupit.
- Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci a vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
- Smlouva včetně Podmínek je archivována v elektronické podobě u Nás, ale není Vám přístupná. Vždy však tyto Podmínky a potvrzení Objednávky se shrnutím Objednávky obdržíte e-mailem a budete tedy mít vždy přístup ke Smlouvě i bez Naší součinnosti. Doporučujeme vždy potvrzení Objednávky a Podmínky uložit.
Tyto Podmínky nabývají účinnosti 24.4.2025